Vad ska man skriva här?

Funderar starkt på om jag ska plocka fram pyssellådan.
Så jag får någonting att roa mig med, sitter jag här utan att göra något somnar jag snart känns det som.
Och de kan jag inte göra. Dåblir det som imorse, kl sex var jag pigg. Men lyckades tur nog att somna om till halv nio. Imorgon måste jag vakna tidigt. är van att ha sovmorgon på tisdagar, eftersom jag börjar 1 då.
Men imorgon ska jag åka tidigt till skolan så jag och två till kan lägga upp vårt grupparbete.
det ska tyvärr redovisas på torsdag. Inför hela klassen. Det suger.

Niclas håller på kör på orbin, och ljudet från den är inte de vänligaste. Och han har mp3 i, plus att han visslar i takt.
Låter lite små roligt. haha.

Nej, ska spela ett parti mahjong, eller vad de nu heter. Sen pyssla lite kanske.
Trevlig kväll


Kommentarer
Postat av: Miss Emelie

åhh tack så mkt=)

2008-02-18 @ 19:49:15 / URL: http://www.metrobloggen.se/msemelie
Postat av: Anette

tack för tipset! ska titta upp det :)

2008-02-18 @ 21:11:08 / URL: http://nettangrillspettan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0