Torsdag.

Imorgon är det helg. Veckan har gått fort. imorgon åker Niclas till rättvik, och kommer hem på söndag.
så i helgen ska jag allt sätta mig med min projektarbetsrapport och skriva, sida efter sida.
med tanke på att det ska vara inne om en månad. samtidigt som jag har religion B uppdrag som ska göras.
inte bra alls.

setat och kollat folkhögskolor, ky utbildningar, högsolor och universitet ett tag nu.
och jag blir fan inte klokare. står mellan tre val. och jag vill ju bli åtminstonde två av dessa saker i mitt liv.

?Förskolelärare
?Behandlingsassistent.

så något av de måste jag söka in på. Fskl är på 3,5 år. och behandlingsassistent på 2 år.
jag har fan noll koll. kanske blir klokare efter apun.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0