Studiedag.

Idag är de studiedag i skolan. Skönt för oss.
Niclas är med hemma, för han ska köra in mig till läkaren i stan.
har tid kl tre. innan de har vi massor med ärenden som måste uträttas.

Igår fick vi äntligen upp badrums skåpet vi köpte för några veckor sedan.
Emil kom hit och borrade i kaklet, för sådant kunde inte vi. så nu har badrummet blivit helt annorlunda.
var in till stan en sväng igår med, införskaffade mig en klänning, tunika, skor, bh, och bikini.
trodde aldrig jag skulle hitta bikini, men hittade världens bästa affär, med värsting bra service. (stavas de så?)
så nu är bikinin införskaffad till kryssning och GC. Perfekt.
så nu får inte jag spendera mer pengar på ett tag. nästa stora sak att handla här blir studentklänning.
vilket blir ett helt projekt. haha.

väntar på att Niclas ska göra sig klar så vi kan åka mot stan. ska kasta sopor på återbruket innan.
sen till Biltema, sen träffa hans far, och luncha, sen ikea. sen doktorn, fullt schema.
hörs senare. kanske skriver om hur de gick hos läkarna. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0