orange, gult, vitt, ljusbrun.

Att man kan ha så många färger i håret på en dag. JAG LYCKADES.
vart först orange, blekte lite till, vart då pissgult. ännu en gång och vitt.
såg förjävla bedrövligt ut. så det vart till att ta biln till sura så jag kunde köpa brunfärg.
nu är de bättre iallafall. men långt ifrån vad jag ville ha.
men nu ska håret få vila. några månader. de bleks väl till sommaren.

nu ska jag se på fråga olle. sen sova.
upp till skolan imorgon.
sedan klockan sex imorgon kväll bär det av på Konfirmandläger. hemma på lördag igen.
så det blir inge bloggande alls. för sedan på söndag morgon bär det av på kryssning.
trevlans.

Kommentarer
Postat av: Satu

oh herre jösses!
jag brukade bleka håret själv förrut,men det var alltid nått som gick snett.. haha skrattar lite när jag läser detta..*minns*

nu går jag till en salong och bleker bara utväxten,då blir det kanon! (vid första försöket!)hehe

kram

2008-02-08 @ 16:35:27 / URL: http://satuelisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0