Matlagning.

Precis börjat förbereda maten. Ska laga mat nere hos mor idag.
Vitlöksmarinerad kycklingfilér med klyftpotatis. Blir nog gott.

Sov gott inatt, även fast jag var ensam. hade ju dock båda katterna i sängen, en på varje sida.
drömde helt sjuka saker, tror nog jag var uppe i drömmen och traskade runt i lägenheten. haha.

måste ringa min biologiske far idag, se om han kan skicka mig lite pengar, tvivlar starkt på det.
Eftersom jag fick 250 kr förra månaden. Men vad fan pengarna går ju faktiskt åt. Studentmössan var inte särskilt
billig, och den har satt sina spår. Måste försöka köpa nya skor med, men dom är inte allt så dyra, 199 kr.
det kanske jag kan låna pengar av mamma till, vägrar nalla från sparkontot. det ska sparas till Gran Canaria.

btw, mina fingrar stinker vitlök. Någon som har något knep till att få bort lukten med?!


Kommentarer
Postat av: josefin

jag ska ta den som vanligt, det jag inte hinner med före studenten ska jag ta igen sen efter att jag har varit mammaledig :)

2008-02-16 @ 22:19:40 / URL: http://wigren89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0