Mälardalens högskola.

Idag var det Högskoledag för oss. så vi hade olika pass vi kunde gå på och grejer.
och enligt dom kommer alla med rätt behörighet in på lärarprogrammet.
så jag kanske har en chans ändå, om det är det jag vill? vill jag det?
har ju ett litet tag till på mig att bestämma mig, ska ju söka iallafall. det vet jag.
sen kan man alltid tacka nej.

Alla hjärtans dag idag. en förbannat töntig dag om jag får säga mitt.
visst köpte roser till niclas, i kruka. men det var mest för att jag skulle kunna plantera
ut dem på balkongen sen. haha.
han vet ju redan vad han betyder för mig, och jag vet vad jag betyder för han.

nu ska vi börja med maten snart. idag slår vi på stort och äter kött, med barbeque (stavas hur?) potatis och sås.
det är gott. :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0