Leijona

Har på bara en timme tryckt i mig en ask. Och jag tror nog inte det finns nå godare än Leijona.
Det värsta är ju att de inte går att köpa överallt. Och lagrade inte på mig från kryssningen.

Kom till skolan vid halv tio, visade sig att jag inte hade några lektioner.
Så de blev att jobba med lite uppgifter, prata ihop sig med Fia om redovisningen som vi har på torsdag,
sen åt vi lunch, och åkte hem.
Eller jag åkte till kyrkan, satt och pratade lite med dom där. Alltid någonting roligt man får höra där :)

Sen kom Niclas hem, då gick vi ut och gick en promenad. Sen skulle han på årsmöte hos KU.
Han lär väl komma hem sent.

Sportlov nästa vecka, snacka om efterlängtat.

Här är mina älskade pastiller :)
image48
Bild;google.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0