Hemma.

inte vart i skolan idag. magen värkte alldeles för mycket för att jag knappt skulle kunna ställa mig upp imorse.
så, jag proppade i mig två ipren och sov vidare. vaknade halv elva av att byggnadsarbetarna utanför hördes.
så utvilad är jag nog allt, dock värker magen fortfarande.
får se hur morgondagen blir. om det blir skola eller inte.
har tröttnat på de stället så det heter duga, men, inte långt kvar till studenten.
beställde studentkorten idag. de fick mor betala. haha.

är hemma hos mamma nu med, eftersom jag inte orkar laga mat så
ska niclas få äta rester här från igår. så jag slipper laga mat. lika bra de.

kryssning om 6 dagar, Gran canaria om 47 dagar, och studenten om 125 dagar.
nu är det inte långt kvar på mitt skolliv. hahahha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0