Hemma igen då.

Nu sitter jag hemma hos mig igen. Här är det alldeles knäpptyst, förrutom tv då.
avskyr denna tystnad. Sa till mamma att jag och Niclas tänkte flytta in hos dom. haha.
de skulle vi nog tjäna mycket pengar på. och jag skulle få höra ljud hela tiden.
men saken är ju den att Niclas inte är van med ljud, och jag skulle stå ut max en vecka.
sen skulle jag få spel, och då är de inte roligt.

pratade nyss med Niclas, dom hade det bra. men det brukar man ha där uppe.
funderar stakt på att gå lägga mig. ta med katterna in i sovrummet, eftersom inte Niclas är hemma
och kan kasta ut dom. haha, kan ju inte sova helt ensam ju. då går det inte alls.

borde somna fort, var ute och gick med Cissi och Mellis tidigare. eller mellis sov ju dock hela svängen.
ska nog upp till dom imorgon och dricka te. efter att jag har pluggat. för minst två sidor ska jag skriva imorgon om projektarbetet. det SKA göras.


Kommentarer
Postat av: Satulainen

åh vad tjusigt du gort! Ny text! fiiint!

natti natti

2008-02-15 @ 23:28:28 / URL: http://satuelisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0