Glasögon.

Har fått hem glasögon på prov nu. Eller det är bågar med plast i.
och har nog hittat ett par jag gillade. Frågan är om det inte är lite för fina?

image47
Det är som sagt lite små "blommor" med "diamanter" i. det är inte så att man ser det på en gång.
men vet ändå inte riktigt om de är för fina och pråpra.
Vad tycker Ni?!
inom en vecka måste jag skicka tillbaka provbågarna, men får se om jag beställer dessa, eller lånar hem andra.

är hemma hos mamma nu, ska äta här idag. hon hade gjort någon gryta.
niclas har ju åkt nu, så det är MF hemma hos mig i helgen. menar då alltså Mansfritt :D

Kommentarer
Postat av: Sessan

Du kanske tröttnar på blommorna, annars är ju färgen jättesnygg!

2008-02-15 @ 16:34:36 / URL: http://sessan82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0