Ensamheten.

Hur kan man känna sig så ensam? Filmen är slut, så nu är det bara skit på tv.
Ingen rolig inne på msn, vilket betyder att man sitter här i sin ensamhet.
katterna sover, så dom är inte mycket till umgänge heller.
Niclas skulle ringa sen med, får väl se om han kommer ihåg de. antar att det är STG disco där idag.
så det är väl slut vid ett kanske. Han ringer kanske när deras konfirmander är inne.

De är ju sjukt hur ensam man kan känna sig. Fattar inte hur jag ska klara mig hemma sen när
Niclas rycker in i lumpen. ett år. ett helt år. förhoppningsvis pluggar eller jobbar jag då. men ändå.
Att liksom sitta ensam varje kväll. Tycker gårdagen och idag är mycket.
Och snart åker jag till Gran Canaria, är dock inte ensam då. har ju gudmor med mig.
men niclas och jag har aldrig varit ifrån varandra mer än fyra dagar på raken.

om 17 dagar har vi vart tillsammans i två år. bara så där.

Kommentarer
Postat av: Satu:

Åh det låter inget vidare kul.. :( Ensam är blä!

Hehe Kebabpizzan...hur f** kan man ens kommapå ideen att göra en sån låt???? X^S

kram

2008-02-17 @ 11:11:45 / URL: http://satuelisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0