Vart är julen?!

Har ingen julkänsla överhuvudtaget. Ingen snö alls ute, allt är bara grönt känns de som. Jag vill ha snö imorgon.
Idag vart de Hälla en sväng. Andra lillebror skulle ha kläder. Tog sin lilla tid. Köpte även en julklapp till honom som han ville ha. Vilket vart en vår/höst jacka. Den var på rea nu, och han tyckte den var så snäll. Så hans systser var snäll eftersom hon fått lön. Haha.

Niclas är i sura på uppesittarkväll. Har aldrig förstått mig på de, det är liksom inget vi gjort i vår släkt någonsin.
Men jag blir ensam inatt iallafall. Ska packa iordning allt som ska med imorgon, och leta fram nå kläder som går på.
Kändes ganska meningslöst att köpa något nu, vanliga kläder passar inte, och mammakläder när det är några veckor kvar känns onödigt. Så får leta upp nå dugligt i skåpet som kanske går på.

Nu ska jag fortsätta äta mina russin och dricka min julmust. Gott är det.

Kommentarer
Postat av: Mikaela - ung blivande mamma

jag har köpt en klänning på gina, som jag ska ha på mig imorgon! :D skit bra ställe, dom har ju kläder anpassade för alla! :D

2008-12-23 @ 21:58:53 / URL: http://ungmammaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0