Uppväckt på jobb.

Tjugo i sju ringde Karin från Åsen och frågade om jag kunde jobba. Och så vart de, men jobbade bara halvdag eftersom vi ska till Fagersta snart. Så nu är jag så trött så jag vet inte vad. Ögonlocken känns tunga som bly.

Sen måste jag hem och fixa kattlådan. Alltid lika trevligt, eller inte.
Funderar på om jag ska börja baka idag, eller ta det på torsdag. För imorgon vart det jobb med.
Och efter jobbet ska vi till stan på bildspelsvisning om förlossningen. Får väl se vad det blir av de. haha.

Nej, Fagersta var det :)


Kommentarer
Postat av: Annah - med bebin i magen

Aja baja! Man får inte greja med kattlådan när man är gravid :)

2008-12-09 @ 14:19:11 / URL: http://carpeannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0