Tisdag kväll.

Sitter här med TENS apparaten på i fulla bruk. Måste medge att de ger ganska så sköna stötar. Om man nu kan förklara det så. Ska alldeles strax bege mig mot duschen, och sen blir det sängen. Är helt slut idag.
Trots att jag somnade på soffan hemma hos mor ett tag. Vart sen väckt av mamma och hon undrade om vi skulle äta pizza till middag, inget man direkt tackar nej till. Haha. Men nu måste jag bli lite nyttigare. Kan inte gå upp allt för mycket mer känns jag. Måste ge upp godsakerna. Och kanske bara unna mig åt julmusten.

Börjar jobba nio imorgon. Till fem. Så det blir en ganska lång dag. Men har lång rast så man hinner ta en tupplur om man har tur.

Kollar på vänner nu, och dom har en nakenkatt. Jag vill också ha. Hur söta som helst ju.

Glöm inte att gissa på när lillan kommer. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0