Storstädning.

Måste nog storstäda idag. Börjar bli lite för dammigt här hemma. Får nog dra igång dammsugaren en bra stund så att säga. Funderar även på att börja baka julgodiset. Snickersrutor iallafall, sen kanske något mer. Men då måste jag hämta silikonformarna jag har beställt först.

Är så sugen på att bädda iordning spjälsängen, men nej. Ska inte göra det. Med tanke på att Sockan *katten* sover i den varje natt, vill jag inte ha tusen kilo katthår i den sen. Så de får nog allt vänta tills hon är ute. Ska hon vänta tills januari?
Idag är det exakt 4 veckor till BF. Så mig passar det bra om hon kommer om 3 veckor. För då får vi mer tid tillsammans innan Niclas rycker in i lumpen. Så lilla snälla Ärta, kom en vecka tídigare.

Nej, nu måste jag börja dammsuga, annars blir det bara så att man måste kolla den och den bloggen. Och de har jag inte tid med för tillfället. Dammsuga var de. puh.

Kommentarer
Postat av: Annah - med bebin i magen

Men måste han in i lumpen nu på engång?

Hoppas verkligen att bebis kommer lite tidigare så ni hinner vara lite mera tillsammans.

Kram

2008-12-13 @ 15:47:15 / URL: http://carpeannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0