Stan igen.

Vart att åka till stan en sväng idag med, mer centralt denna gång.
Är absolut inte ofta man är mitt i stan, blir så att vi oftast håller oss till hälla eller erikslund.
Men nu vart de city som sagt. Lillebror skulle shoppa lite kläder. Och ja, olika smak har vi iallafall.
Hittade även rosa strumpbyxor åt Ärtan, och bruna leggings. Till priset av 24,50. För båda. Fynda mer kan man ju inte.

Passade även på att köpa nya skor till mig. Ett par tillfälliga. Mina vinterskor kliar och sticks hela tiden när de blir för varmt ute. Så nuköpte jag ett par nya, sen är dom säkert förstora när fötterna inte är lika svullna. Men de var så billiga att de inte gör något. Sedan jag vart gravid har mina fötter ökat två storlekar. Från 38 till 40. Det är fan sjukt.

Skulle behöva baka ischoklad och snickers. Men har ingen ork alls. Är helt död.
Somnade på soffan när jag kom till mamma efter jobbet tillochmed.
Men, verkar inte bli många barn imorgon. Får se om de ens blir nå jobb.

Lön imorgon med. En bra sådan. Det gillas. Kan man lägga in massor på sparkontot. Älskar de, när man ser hur mycket man faktiskt har vart duktig att spara undan. Kan ju behövas i framtiden, speciellt eftersom jag vill utomlands till nästa vinter. När Niclas har muckat. Men de får vi ta då. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0