Sönder stressad.

Känner mig helt sönderstressad efter den här dagen.
Massor med barn på jobbet, och massor med småbarn. Vilket alltid blir lite jobbigare då, hade 20 barn till mellanmål. Det tar på krafterna vill jag lova. Har haft hemska sammandragningar hela dagen, vilket beror på stressen.
Jag måste börja varva ner bättre, men hur lätt är det med massa barn runt omkring som skriker?
Desto skönare att vara hemma. En jobb dag kvar. Sen blir det nog lugnt ett tag.

Fick hem papper från kommunen om min årsinkomst nu. Fast vette tusan om de stämmer. Måste räkna igenom allt en gång till så man får se. Men verkar som man hunnit höja FP en snäpp iallafall. Alla pengar är bra pengar. :)

Nej. ska snart iväg igen, till Hallsta. Måste hinna käka nått.
Imorgon är det jobb 9,30-18. Så blir nog inte bloggande.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0