Smidig som ett kassaskåp.

Känner mig verkligen mer och mer otymplig för varje dag. Värst är nätterna, när man ska upp och ner ur sängen flera gånger per natt. Men, på onsdag är det nyårsafton, då blir de till att börja få ut henne.
Ska köpa hem ananas (ska tydligen hjälpa?) och sen att pimpla hallonbladste. Trevligt nyår.
Sen blir de långpromenader och storstädning här hemma. Hade tänkt skura badrummet från golv till tak på torsdagen.

Här är en bild som är tagen idag, alltså ganska nyss.
Jag är fet. Har iochför sig alltid varit stor, men nu känner jag mig gigantisk.



Och ja, jag har fått massoooooor med bristningar, men det är hon värd :)

Kommentarer
Postat av: Annah - med bebin i magen

Hallonblads te har jag druckit några veckor nu, fast inte för att hon ska komma utan mest i förberedelse för livmodern och stärka den. Testat ananas gjorde jag också men kände inget alls, läste sen att man skulle äta MASSA för att det skulle ge något. Så handla på dej ett lager, det ska nog jag göra. Men isch vad det kliar runt munnen efter ett tag haha. Men har läst och hört att det som funkar allra bäst är färdknäppen så den ska vi sattsa på på nyårsnatten haha.



Jättefin mage och jag tycker inte alls att du har mycket bristningar. Jag har också fått en del men känner som dej att det är det helt klart värt :)



2008-12-28 @ 19:44:58 / URL: http://carpeannah.blogg.se/
Postat av: Annah - med bebin i magen

haha samma här, det är sex förbud tills dess. iallafall från sambons sida, mej spelar det ingen roll när hon kommer. Läste något om att man kan välja vilket år dom ska börja skolan när dom föds såhär sent på året, och det är ju bra. Vart har du köpt ditt te?

Nej ingen bikini iår direkt, hade nog inte blivit något med det iallafall hihi. Fast dina bristningar ser så små och fina ut så tror dom knappt kommer synas sen om ett tag :)



2008-12-28 @ 21:31:44 / URL: http://carpeannah.blogg.se/
Postat av: Nicole - ung mamma till C

Det är värt alla bristningar.. trots att man ibland blir deppig.

Tror nog ingen tjej i hela världen som har fått barn har lyckats vara utan en enda bristning ;)

2008-12-29 @ 18:09:30 / URL: http://nicoleb.blogg.se/
Postat av: J.J

Jag fick inga bristningar, och då menar jag INGA bristningar. Inte med någon av mina tre tjejer. Jag fick ett stort ärr istället (snittad) men vem bryr sig om det. När bebben kommit så har du glömt dom, tror du inte??

2008-12-29 @ 22:32:33 / URL: http://f-mamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0