precis hemkommen.

Fick sluta lite tidigare, vilket är tacksamt. :)
Blir till att jobba heldag imorgon med, blir en fin lön i januari. Vilket behövs mer än väl.
Ska alldeles strax äta lite mat, om mamma nu kan börja laga den, haha.
Efterdet blir det pyssel, dock utan pyssel. Sista gången innan jul.
Nästa pyssel kanske jag har en bebis. WOHOHOHO..

Yvonne är livrädd på dagis för att jag har stängning på tisdag. Hon tror stenhårt på att jag ska föda vilken sekund som helst. Knappt så jag får byta blöjor på barnen, då har vi ändå stege och höj/sänkbart skötbord.
Är man kvinna klarar man betydligt mer. Haha. Så lätt lär det inte bli att föda på en sekund. :D

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ärtan kommer anlända 13/1

2008-12-17 @ 23:29:26 / URL: http://simon-wilma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0