Plankstek.

För en stund sen åt vi plankstek. Det var gott, med flottig beasås. Haha.
Efter det vart det till att hänga upp balkonglampan, en stooor kristallkrona. Fast vet inte om jag vill ha den där.
Måste se hur de ser ut utifrån först, men orkar inte direkt gå ner tre trappor och sen upp igen utan anledning. Är man slö så är man. Plus att ryggen inte blivit bättre än. Niclas håller på masserar just nu. Så snart blir det duschen och sen mer massage. Himla skönt.

Imorgon måste jag komma ihåg att posta alla julkort. Får inte glömma.
Blir nog kyrkis imorgon, om jag orkar och om de inte ringer om jobb.

Nu ska jag hoppa in och sätta mig i duschen på min underbara pall.
Varför stå när man kan sitta? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0