Nyår är överskrivet.

Har insett att nyår verkligen är överskrivet. Folk super ner sig totalt, har på sig mindre snygga silvriga party strutar och smäller av raketer för tusentals kronor.
Och kan säga att de inte är bara för jag är totalt nykter som jag insett de, redan förra året insåg jag faktiskt att nyår bara är skit igentligen. Bara en anledning till att få supa och bränna av massa pengar.

Vet själv hur de var för två-tre år sen, kläderna skulle vara perfekta, håret skulle färgas osv osv. Och man drack den lite dyrare drickan, inte bara de där cidererna. Helt onödigt igentligen. Visst man hade kul då. Men hur många har roligt imorgon som ligger bakfulla?
Jag kan gå upp med gått samvete, och börja storstäda. Julen ska kastas ner i källaren och badrummet ska skuras.

Nu görs allt för att prinsessan ska komma.
Drack precis fjärde koppen med te för idag. Får se om de ger något resultat till natten.
Imorgon blir de mer te, ananas, storstädning och promenader. Som sagt, är trött på magen :D

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag håller verkligen med dig om det där med nyår! Tycker också att det är skit faktiskt! Och ja,,, verkligen att folk får en anledning att supa! Blä!

Då finns det roligare dagar att fira!

KRAM

2009-01-01 @ 12:04:56 / URL: http://millan-hautaviita.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0