Mat och tvspel.

Niclas kom hem med ett xbox360 idag. Eftersom han länge velat ha de och de var till bra pris nu på mediamarkt så köpte han hem de. Problemet är ju dock bara hans val av spel, han vill ha massa krigspel och de vill absolut inte jag spela.
Tur var väl att man fick med KungFu Panda i paketet, haha.

Om inte Ärtan kommer ut inom en vecka kommer jag äta ihäl mig. Jag är hungrig konstant. Och jag överdriver inte.
Kan vara hungrig 15 minuter efter att jag ätit middag. Det är helt sjukt.
Niclas förstår verkligen inte hur jag kan äta hela tiden, haha.

Nu blir de nog till att bädda ner sig i sängen. Ryggen mår inte så bra av att sitta i soffan.
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Annah - med bebin i magen

Okej det är nog säkert olika. Kan ju vara att det blivit så nu också, för när jag gick i skolan var det icke så. Var barnmorskan som sa det sist och sen såg jag på FL.



Jag har köpt mina på hälsokost, 2olika. Båda på påse, supergoda! :)

2008-12-28 @ 22:12:07 / URL: http://carpeannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0