Läggdags.

Känner mig helt slut efter dagens bravader. Har storstädat hela lägenheten, bytit lakan, och varit ner till mamma en sväng. Vart bjuden på mat där så passade på. Bakade även en kladdkaka där nere, vart så sugen när jag såg att de fanns grädde i kylen. Så kladdkaka fick det blir. Gott var det.

Imorgon går jag in i vecka 36. Mamma födde Zeb i vecka 37. Läskigt.
Även fast de känns som om vi kommer få ett december barn. Men bara för att jag tror de kanske jag går över flera dagar, haha. Skulle inte förvåna mig. Börjar faktiskt fundera på att packa BB-väskan. Problemet är bara väska. Har ingen väska som passar i storlek, måste kolla om Zeb har någon gammal väska man törs låna.

Nej, nu ska jag lägga mig i sängen, nyduschad i rena lakan och torkade golv. Finns de nå bättre?
Godnatt och sovgott

Kommentarer
Postat av: lina

haha vi tänker samma, ja skrev med på bloggen - om man kanske skulle packa BB-väskan :) ja tycker vi gör de! :D

2008-12-06 @ 22:41:52 / URL: http://graviid.blogg.se/
Postat av: Mikaela - ung blivande mamma

ta skötväskan! :P om du har nån

2008-12-07 @ 00:14:41 / URL: http://ungmammaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0