Kvällning.

Har precis spelat lite Kung Fu panda. Fattar inte att de kan vara från 7-år. Ungar måste vara tio gånger smartare än vuxna. Var ju hur svårt som helst. Eller så är de jag som är allmänt sämst på just tvspel.

Idag blir de tidigt i säng, imorgon ska vi kasta sopor på återbruket, åka till barnmorskan och hälsa på svärmor tyckte jag Niclas pratade om.

Den 4 januari har ju Niclas och jag varit tillsammans i 2 år och 10 månader. Och samma dag är vi bortbjudna på middag hos Niclas farbror med sambo. Om vi nu inte skulle ligga på BB då, vilket jag faktiskt hoppas. Nog för att dom är super duktiga på laga mat, men umgås hellre med Lillan då, börjar tröttna starkt på de här nu.
Orkar inte vara gravid mer nu. Jag vill ha ut henne, få se hur hon ser ut, om hon är lik mig eller Niclas?
Om hon är helt galen som mig eller lugn som Niclas. Hoppas på de sistnämda, haha.

Nej, ska nog börja göra mig klar för sängen nu.
Godnatt gott folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0