Julkalendern.

Ursäkta, men vad fan har hänt med julkalendern? Det blir bara värre och värre för varje år. Jag menar, namnet, Skägget i brevlådan. Vad är det för namn på en julkalender?
Vad hände med alla de roliga som kom när man var liten. Som typ Pelle Svanslös, mysteriet på Greveholm osv.
Nej, jag vill ha en bra julkalender som man kan titta på utan att bli irriterad.

Var iallafall och lämnade in föräldrapenning papprerna till kommunen idag. Så bara hoppas att de fyller i de snabbt och skickar hem snarast. Så man kan skicka in de fort.
Fick hem papper idag. Handlade om hur många dagar jag vill ta ut per månad osv.. Men jag vet ju ännu inte hur mycket jag får ut per dag. Lätt att veta då hur mycket pengar man ska klara sig på. Hoppas verkligen att vi kommer klara oss på max 15 dagar i månaden. Men får väl se hur de slutar.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0