jobb.

Vart uppringd vid halv sju imorse, och de undrade om jag kunde börja jobba halv åtta till halv fyra.
Vilket jag kunde. Det är bara bita ihop och vara glad. Pengarna behövs.
Blir lite jobb på onsdag och torsdag med, sen måndag och tisdag nästa vecka. Sen är de slut på jobb för några månader.
Har sagt så att jag eventuellt kommer kunna jobba halvtid i sommar. Eftersom min mamma har semester så kan hon vara barnvakt de fyra timmarna om dagen. Men, beror helt och håller på hur de känns, och vad det är för sorts barn vi får.

Imorgon blir det barnmorskan igen. Undrar när man börjar träffas varje vecka?
Nej, snart kommer gudfar hit. Trevlans :)

Kommentarer
Postat av: Anki

Det är nog nu du kommer få gå varje vecka. :-) Ska du va på 2:an nått mer denna vecka?

2008-12-15 @ 19:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0