Jobb och BM besök.

6,54 ringde Eva och frågade om jag kunde jobba. Så det var bara upp, klä på sig och gå i stort sett. 7:10 var jag på dagis. Så allt för seg är jag faktiskt inte. Då tog ändå promenaden dit sin tid, med tanke på att jag har så förbannat ont nu.
Men, slutade vid halv ett och åkte till barnmorskan. Och fick äntligen hem en TENS apparat. Hittilla kan jag säga att den är skön. Men håller på laddar batterierna nu, sen blir det köra några gånger per dag på rygg och höfter.

Hos BM var allt bra som sagt. Vikten hade gått upp, men de visste jag. Beror på att jag brjar bli ganska svullen om fötterna osv.

Hjärtljuden var på 154 slag.
SF måttet på 34 cm.
Och hon var Fixerad.

Nu är det bara vänta ut tiden. Nästa tid är om två veckor, hos en annan bm. Så får se om jag träffar "min" bm nå mer innan bebis är här. Spännande.


Kommentarer
Postat av: Anki

Hihi, nu kommer hon snart ska du se!

2008-12-16 @ 18:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0