Jag och min partner.

Jag & min partner:

Vad heter ni? Nathalie och Niclas
Hur träffades ni? På en ledarutbildning på stiftsgården i Rättvik.
Hur länge har ni varit tillsammans? Lite mer än 2 år och 9 månader
Är ni förlovade? Nej.
Bor ni ihop? Ja, tillsammans med katterna Strumpan och Sockan.
Har ni barn? Ja, det kan man nog säga. Fast hon bor inte här än. :D
Har båda körkort? Nej,bara Niclas.
Kommer du ihåg er första kyss? Ja då.
Vem sa "Jag älskar dig" först? Jag.
Vem är äldst? Niclas, 4 dagar och 4 minuter, om jag inte minns fel.
Vilka stjärntecken är ni? Båda är vi fiskar..
Vem fyller först på året? Niclas.
Vem är längst? Niclas. Men jag har störts mage :D
Vem sjunger bäst? Skulle tro att de är jag, för Niclas vägrar sjunga.
Håller ni i handen på stan? Ja, oftast.
Var nån av er oskuld när ni träffades? Nej.
Kände ni varann innan ni blev ihop? Nej.
Vad har ni gemensamt? Inte så mycket. Vilket kan vara bra.
Blev du kär i första ögonkastet? Nej, det kan jag inte påstå :D
Har ni någon speciell låt? Inte vad jag vet.
Har ni några "fri kort"? Nej det har vi väl inte.
Har ni stora framtidsplaner? Beror väl på vad man ser som stora planer. Ärtan är väl en stor?
Har ni gråtit i varandras armar? japp.
Har ni varit utomlands tillammans? Ja, i Cypern, och Finland.
Vilket är ert bästa minne? Måste vara cypern på halvårsdagen, Det var mys.
Vem lagar bäst mat? Beror på vilken rätt det gäller.
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Niclas spelar data, jag sitter vid min data, och sen kollar vi på tv.
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Oftast.
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Är det långt mellan Sura och Ramnäs?
Blir du lätt svartsjuk? Haha, kan nog hända ja.
Brukar ni bråka? Jag bråkar, Niclas kan inte bli arg. Vi diskuterar mer.
Ringer eller SMS:ar ni mest?Beror på om man orkar skriva sms. haha.
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Vet inte, hela han är ju fin på sitt sätt. Min älskling ♥
Vad använder ni för preventivmedel? Inget.
Brukar nån av er prata i sömnen?Ja, men det är nog jag. Niclas snarkar bara.


Kommentarer
Postat av: Frida

Va roligt test! Måste jag göra sen :) haha.

2008-12-14 @ 22:04:17 / URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0