Inköp av böcker

Tror jag aldrig i mitt liv har köpt en bok faktiskt. Alltinge har man lånat på biblioteket eller via skolan.
Men nu har jag precis klickat iväg en beställning från bokus.
Det vart böckerna:

Gömda
Asyl
Mias hemligheter
Mias systrar
Emma, Mias dotter
Mia, sanningen om Gömda.


Sista boken är alltså den som handlar om hur vida allt är en bluff eller inte.
Har börjat läsa en del på Monica Antonssons blogg om de, och jag börjar nog tro att Mia har bluffat en hel del om sin flykt.

Jag har ioförsig läst Gömda, Asyl, Mias hemligheter, och Mias systrar men tyckte de kunde vara kul att ha alla hemma.
Ska väl få mig tid i alla amningar sen att läsa. hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0