Hemma igen.

Vart ingen datastol. Men däremot en kudde och nya sängkläder till Ärtan. De sängkläder vi har nu till henne har vi fått, och det är bland annat från mina småbröder. Så de har några år på nacken. Men nu köpte jag vita med spets på, super söta.
Sen vart det till att handla julklappar till katterna, både våra och svärmors. Fast våra fick sina idag. Haha, dom fattar ju ändå inget. Så nu härjar dom runt här med varsin råtta i mun. Sötisar.

Sen vart det Ica Maxi, och handling av massa mat, dock inte julmat. Utan bara vanlig sån där vi är sugna mat.
Det som är de värsta, ibland bara trycker vi på scannen sen när vi kommer hem undrar vi vem som ville ha de. haha.
Ska snart göra mig klar för att gå ner till mor, måste hitta långkalsonger först, vill inte stå ute i flera timmar och förfrysa mig. Speciellt inte när jacken inte går igen om man har tjocktröja, de blir kallt vill jag lova.

Nej, göra sig klar var det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0