Gravidsiffror.

Min graviditet - BF Lör 10 jan 2009
Uträkning utgår från dagens datum: Tors 18 dec 2008.
Din graviditet startade Sön 6 apr 2008.
Din menscykel är ca 28 dagar
Du blev gravid ungefär Sön 20 apr 2008 (ägglossningen).
Du är på dag 257 av 280. (91,8%).
Du är i vecka 37.
Du har gått 36 fulla veckor och 4 fulla dagar (v36+4).
Du är i 9:e kalendermånaden.
Du är i 10:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Lör 10 jan 2009
Du har 23 dagar kvar till förlossning.

Det närmar sig med stormsteg.


Måste bara medge att jag har den bästa svärmodern någonsin. Nyss ringde hon och frågade om jag ville ha någon mat, eftersom Niclas är på väg hem med kebabrulle åt sig. Så jag tackade snällt ja till en kycklingrulle.

Det är väl inte för onyttigt? hahaha. Kommer aldrig kunna hålla igen på de goda..

Men äta bör man, annars dör man. Eller ändå dör man. Frågan är.


Kommentarer
Postat av: Jessica

23 dagar...helt otroligt va tiden går fort...:)

2008-12-18 @ 21:53:01 / URL: http://simon-wilma.blogspot.com
Postat av: Angelica

Vad skönt att ha en underbar svärmor..

Lycka till med din fortsatta graviditet..

och mumsa du onyttig mat det är så gott mellan varven..



Ha en bra kväll

2008-12-19 @ 21:02:57 / URL: http://guldkragens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0