God Jul.

Kom hem från svärmor för en liten stund sen. Orkade inte vara kvar med allt folk, hade/har så ont i ryggen och ganska så mycket sammandragningar. Så då är det alltid skönt att vara hemma, få ligga i sin egen soffa hur man vill utan att tänka på andra. Haha.

Julklapparna var toppen, fått allt och lite till. Mesta dels presentkort, vilket är toppen för jag lär behöva ny garderob sen.
Fick även Sex and the city boxen och filmen. Så nu har jag något att se fram emot.

Nej, ska faktiskt gå lägga mig nu, vart vaken sedan sex imorse. Kunde inte somna om. Så irriterande.

GOD JUL PÅ ER ALLESAMMANS!

Kommentarer
Postat av: Ida

Men när du är mammaledig så jobbar du inte... Du går på en annan skattetabell.. Finns ingen som skattar så mkt som 34 procent när man är mammaledig eller sjukskriven.. Kolla på den länken jag gav dig så ser du ju, man skattar efter vad man tjänat när man jobbade.. aja, tipsade bara så du slabb betala för mkt i skatt, men det är sant, man får ju tillbaka på skatten i vår/sommar om det är så att de dragit för mkt och det är ju skönt, då kan man ju göra nåt kul för pengarna!



anyway, GOD JUL! // Ida

2008-12-24 @ 23:57:25 / URL: http://fixit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0