Fredag.

Redan fredag. Veckan har gått ganska snabbt. Trots att man jobbat hela veckan.
Niclas är inte hemma ikväll. De skulle ha julbord med jobbet. Så han ska sova hos sin bror. Blir lättast så.
Så slipper jag ligga och bli irriterad på att han stinker alkohol. Finns de nå värre? När en är nykter och hela sovrummet luktar ruttet och unket. Uscha.

Har slagit in Niclas julklappar nu ikväll. Kan inte skriva vad det är, för ibland är han inne och kikar.
Men fint vart de. Älskar att slå in julklapparna, med massor med super fina papper, snören och rosetter.
Känns som att de är de som spelar roll. Även fast jag vet att man sliter sönder pappret på några sekunder. Haha.

Jobbet idag var trevlans. En pojke på 4 år lade örat mot magen och sa att han hörde hur bebisen växte. Sen skulle han killa bebisen, så då drog han upp tröjan, när han sedan såg en bristning undrade han om jag hade ramlat eller om någon hade rivit mig på magen. Sötungar.
Kommer bli tomt att inte jobba sen, även fast man har de käraste hemma. Men barnen på dagis har man ändå följt under flera år. Älskade barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0