Fredag igen.

Redan fredag igen. Känns som veckorna bara flyger iväg. Snart är vår lillaplutt här. hoho.
Idag ska jag åka in till stan med mor, hon måste handla till jobbet.
Och jag måste in på ikea och handla mormors julklapp. Tänkte handla svärmorsjulklapp när vi ändå är i stan.
Så slipper man stressa med det på söndag. Lär vara folk ändå.

Vaknade 6:47 imorse. Så jag låg vaken tills klockan var halv åtta. Sen var det bara ge upp.
Följde med och kollade på lillebrors luciatåg. Duktiga var dom.
Men, måste erkänna att det var finare när vi hade vårt i sexan. För då hade alla tärnor fina lingonkransar och i kronan var det med lingonris. Mycket finare än glitter. Haha.

Ska trycka i mig en smörgås nu. Känns som jag är konstant hungrig. Kanske kroppen som vill lagra inför kommande förlossning?


Kommentarer
Postat av: Camilla

Jaa, du får hålla na inne tills jag kommer hem:) Då vill jag komma och hälsa på dig på hospitalet!:)

Ja, jag läste det men orka hålla på:P puss<3

2008-12-12 @ 12:28:47 / URL: http://camillalarsson.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0