Dan före dopparedan.

Skulle ha jobbat idag. Men fick ett samtal imorse att det inte var några barn, så jag vart ledig. Vilket faktiskt behövdes.
Har haft hemskt ont i ryggen sedan igår. Och nu blir det att köra på tensen hela dagen, och hoppas på att de blir lite bättre tills imorgon iallafall. Vaknade säkert tjugo gånger inatt, sprang på toa, rullade runt och hade mig. Lider med Niclas som ska upp så tidigt att jobba. Vaknade även några gånger av att jag inte kunde knyta handen. Fingrarna var verkligen prinskorvar, eller snarare falukorvar. Har fått en massa vita prickar över händer och armar. Har säkerligen med vattenansamlingarna att göra kan jag tro?

Hade tänkt mig på att försöka göra ischoklad. Har aldrig gjort de förr, men de kan ju inte vara så svårt kan jag tycka.

Om man skulle börja med alla måsten kanske?


Kommentarer
Postat av: Anki

Vad skönt att få va ledig :-)

2008-12-23 @ 09:30:35
Postat av: Carro - Adams mamma

Hej,

4500 kr tänkte jag ta för den..

2008-12-23 @ 09:35:49 / URL: http://metrobloggen.se/Carr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0