BM-besök

Fick träffa Birgitta idag istället för May, men det gick lika bra det. Hon konstaterade att de var karpeltunnelsyndrom med. Så nu blir de till att sova med lindor över händerna så att man kan röra fingrarna på dagarna.
Snälla Ärtan, kom ut istället.

Hjärtljuden låg på 152 slag.
SF måttet på 35 cm.

Vad jag väger kollade vi aldrig, sa att vi slopar de. Nästa vägning blir på förlossningen, men gissar jag rätt blir de HELT hemliga siffor. Har inte varit så nyttig som jag borde som sagt..

Nästa tid är 14 januari, så jag hoppas verkligen att hon kommit tills dess.

Efter bm var vi till svärmor, fick hem en kasse med kläder hon köpt åt Lillan.
Vi var även och köpte ananas, imorgon ska de ätas av :D

Kommentarer
Postat av: Jessica

den 14 januari då har ärtan redan kommit...hon komme den 13 januari...:)



Både simon och wilma är tisdags barn...har faktiskt tänkt på de jätte länge att ärtan komme r

nog bli ett tisdagsbarn...:)



nu får hon snart se till å kika ut så man får handla lite till ärtan...:)



ha de bäst å pössa ärtan från mej...kram

2008-12-30 @ 21:26:22 / URL: http://simon-wilma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0