Andra Advent.

Två och en halv vecka till julafton. Har setat och kikat på lite julklappar nu, måste bara skicka efter dem.
Vi vet iallafall vad vi ska köpa till svärfar, Jerry, och svärmor. Blir nog toppen.

Sitter nere hos mor nu, Niclas håller på att tapetsera om här. Så de blir nog bra.
Funderar på om jag ska åka med till Sura en sväng och kolla på julskyltningen och sen följa med på mässa eller om jag ska stanna hemma. Niclas kände inte för att jag ska följa med på mässa och skämma ut han som han sa. Han syftade då på att jag bara börjar tjura, haha. Inte mitt fel att man är blödig nu ju.

Hon lever rövare i magen. Kanske känns mer för att de är så trångt med. Känner minsta lilla rörelse.
Helt galen är hon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0