Åka mot stan?

Idag måste vi nog åka mot stan. Såg att jysk hade billigare datastolar den här veckan. Och vi skulle behöva en anser jag.
Måste även köpa kudde till spjälsängen. Och det finns nog också på jysk.
Sen blir det nog Ica Maxi, måste handla hem massa saker känns de som. Hade tänkt göra ischoklad, inte för att jag är direkt förtjust i de, men något måste jag ha att pyssla med.

Måste nog köpa något att ha på mig på julafton med, det som finns här hemma är lite smått så att säga. Får bli något billigt, men som man ändå kanske kan ha på sig senare.. Frågan är vad.

Måste få upp Niclas helt nu, han ligger och slappar. Och nu ska lakanen slitas ut, så upp lär han gå. Haha

Kommentarer
Postat av: Anki

Hihi, du kan få komma hit så ska jag nog kunna sätta dig i arbete ;-)

2008-12-21 @ 10:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0