22 december.

Skulle ha jobbat 8-13 idag. Men kom hem för en kvart sen. Var så lite barn, plus att alla som var där skulle sova. Och två personal till att lägga fyra barn är lite överdrivet.

Idag ska jag stabilisera kanterna på gipsmagen, sen kanske det kommer ut en bild, när de är helt torrt och så.
Just nu har lillan hicka som bara den, som alltid ioförsig. Undrar om hon kommer ha hicka lika mycket utanför magen som hon har i?

Imorgon blir det jobb 10-18. Om de kommer nå barn vill säga. Åsa skulle skicka sms när hon visste mer om morgondagen. Älskar att jobba, men skulle vara skönt med en dag hemma med, haha.
Måste ta tag i att ringa chefen, men hon har väl antagligen semster till januari nu skulle jag tro.
Får väl vänta i värsta fall. Känns mysko att ens "söka" jobb. Tidigare har jag bara sagt jag vill jobba, och så har man haft sin heltid under sommaren. Men nu vill jag ju bara ha halvtid, plus att det är ny rektor. Får väl se vad hon säger.

Nej, ska gosa lite med katten nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0