16 dagar kvar.

Min graviditet - BF Lör 10 jan 2009
Uträkning utgår från dagens datum: Tors 25 dec 2008.
Din graviditet startade Sön 6 apr 2008.
Din menscykel är ca 28 dagar
Du blev gravid ungefär Sön 20 apr 2008 (ägglossningen).
Du är på dag 264 av 280. (94,3%).
Du är i vecka 38.
Du har gått 37 fulla veckor och 4 fulla dagar (v37+4).
Du är i 9:e kalendermånaden.
Du är i 10:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Lör 10 jan 2009
Du har 16 dagar kvar till förlossning.

Fatta, det är bara 16 dagar kvar till beräknad födsel. Tänk då att det är minus plus två veckor. Så mellan 2-30 dagar på ett ungefär. Fast hon får gärna stanna tills januari iallafall.
På nyårafton blir det till att supa till med hallonbladste. Om hon inte är ute då redan, för idag har jag haft väldana sammandragningar. Kanske beror på att de vart för lite vila igår, sovit dåligt inatt, plus att jag började städa här hemma idag. Jag kan inte ta de lugnt, jag är alldeles för rastlös för de.
Kan de inte gå en vecka nu? Så man kan börja "jobba" för att få ut henne.
Nu vart tvätten klar. Måste hänga upp den.

Kom på att jag igår bara skrev presenterna från Niclas släkt. Haha, blir så när man firar på olika ställen.
Vi fick även nya handdukar, stooooora sådana. Vilket behövdes.
Fick även PL ljusstakar, komme bli perfekta på tv;n när julen är över.
Fick även presentkort hos frisören, så jag kommer kunna bli snygg i huvudet sen.
Men det blir inte förrän efter förlossningen, tänkte att de kan vara kul att kanske känna sig lite fin då. Om de nu går. hahah.

nej, tvätten var de.
Hejdå

Kommentarer
Postat av: Anki

På måndag kommer hon :-)

Behöver också ny mobil.

2008-12-25 @ 15:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0