Grattis Kusin

Idag kl 15:27 fick kusin Janet en liten pojke.
2 dagar efter beräknad födsel. Inte så illa prickat ändå.

Nu är det faktiskt mindre än 5 månader tills våran lilla ärta är beräknad.
Säg att du kommer ut mellan 1-6 januari är du gullig.
Känns som det är hundra år kvar, men ändå har jag nästan gått hälften.
Nästa vecka rättare sagt. Vill att magen ska bli jätte stor, så man verkligen ser gravid ut och inte smällfet.
Nog för att en kvinna sa till mig på KappAhl idag Du ska ju ha barn, hur väljer man storlek, jag har blivit mormor och förstår inte storlekarna. Men såg jag gravid ut, eller bara allmänt tjock. Det är den stora frågan.
Kan ju hoppas på de först nämnda.

Nej. Ska börja bege mig mot sängen. Öppnar på fritids imorgon. Vilket innebär upp 5.30. Suck.

Kommentarer
Postat av: camilla

ja du..när har vi tid? går ju inte nu i helgen..jobbar ju. får bli nån helg när jag börjat skolan? pussar

2008-08-14 @ 00:01:00 / URL: http://camillalar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0