Äter ihjäl mig.

Känns som jag inte gjort annat idag än, just precis ätit. Äter ioförsig inget onyttigt men iallafall.
Sitter i soffan nu med en ljuvlig vetedyna, en sån där man värmer i micron tills den är kokhet.
Har så ont i ryggen och svanken så värmen är bara det som hjälper.

Och Niclas åkte i förmiddags, och skulle inte komma tillbaka idag heller. Så får sitta i min ensamhet någon timme till.
Gissar jag rätt slocknar jag väl innan klockan slagit elva.

Förresten, någon som har en Bugaboo Cameleon till överskott, ring.
Finaste drömvagnen någonsin. Ärtan skulle bli en bortskämt bebis i den :)

Kommentarer
Postat av: sandra Lätti

koölla på blocket där finns den säkert =)

2008-08-17 @ 16:16:21 / URL: http://latti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0