operationen är avklarad.

Och läkarna måste tyckt att jag var bra dryg. Ville bara ha lugnande och mer bedövning, Haha.
Men var ju som sagt livrädd för att det skulle kännas. Och tillslut gjorde det inte.
Lite över en timme låg jag på det där obehagliga operationsbordet och små pratade med sköterskan.
Efter var det bara ut i väntrummet och vänta på fika. Riktigt goda mackor fick jag. Tack.

Nu är smärtan hög. Plockat i mig ipren och alvedon men inget verkar hjälpa känns det som.
Läkaren sa att de vattentäta kompresstjohejet skulle sitta i 7 dagar, så det läker bra.
Men redan nu är det knallrött och överfullt med blod. Ursäkta informationen.
Ska ringa VC imorgon och fråga om de kan byta förbanden mot några lite frächare.

Ingen praktik imorgon. Trodde dock att jag skulle klara det. Men doktorn påpekade två gånger att det var noga att jag inte får några hårda slag eller sparkar mot benet. Och på ett dagis är det inte för lätt med små barn.
Så ska enbart jobba på kvällen, då det är ett barn, som inte behöver bli buret hela tiden.

Hämtade även min studentmössa idag. Fult är det med den på huvudet. Men sånt man får ta.
Cool blir jag kanske med lite alkohol i kroppen då? Vem vet.

Ska bädda ner mer i sängen nu.
Godnatt gott folk!

Kommentarer
Postat av: Frida

Visst kan du få det, mejlar över recpetet ;)

2008-04-19 @ 19:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0