Jag har det bra.

Praktik idag med. Sedan skulle jag ha jobbat, men barnet slutade tidigare. Men får ju betalt ändå. Tjoho.
Så idag var man hemma tidigt, Niclas var redan hemma när jag kom.
Fick mig dock en smärre chock när jag kom hem, det var ett ca 2 meter djupt hål framför vår port.
Så det var bara knata igenom grannporten och via källaren hem till oss. Inte en allt för trevlig omväg.

Men, Niclas och jag åkte och handlade mat, eftersom kylen ekade. Sen var vi båda så sugna på sallad så det fick lov att bli hämt sallad.

Sen insåg jag att badrummet behövde en genomgående skurning. Så det var bara skura golv till tak ungefär.
Rengjorde även avloppet, vilket inte var en trevlig överraskning. Men tacka tusan vet jag Rent Hus. Där de tipsade om bikarbonat, det funkade. Vilket jag inte trodde.

Så snart ska jag bege mig mot sängen. Upp till kvart över sju imorgon. Börjar 7;30.
Givetvis bjuder dagis på frukost. :)
Fick förresten tillbaka mitt religions uppdrag. VG-, duktiga jag. :D
Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0