Hemma.

Har inte gått att logga in på blogg.se. Men nu kom jag äntligen in.
Kom hem i lördags, lagom sliten. Sista natten ville man bara hem till egen säng.
Hotellet var super fint, och vi hade ju all inclusive så maten och drickan var prima den med,
Bra väder hade vi med, sista dagen brände jag mig rejält, nu har de dock lagt sig och börjar övergå mot de brunare från knallröd :D

I måndags började min praktik på dagis. Underbart att få vara där hela dagarna.
Älskar de där små knoddarna. Fick även erbjudandet att jobba 25% där på kvällarna.
Alltså från 17:30-19:30 varje dag i stort sett. Tackade ja. Får väl se om man pallar med det varje dag. Men det ger ju pengar. På måndag börjar jag med det schemat. Tre barn ska jag ha under de två timmarna. Och alla tre är riktigt söta små prickar.

Jag har precis skickat in min ansökan till högskolan. Sökte lärare, sjuksköterska och socionom.
Ska bli spännande att se om man kommer in på någonting.
Borde göra det tycker ju jag iallafall. Haha.

Nu har tvättmaskinen stannat, ska hänga upp de direkt.
Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Tant Tette

Tillbaka till verkligheten... Härligt att kräftan börjar ändra färg! kul att du fått erbjudande om jobb, hoppas du orkar med det! Lycka till med ansökan till högskolan - det grejar du!
:)

2008-04-01 @ 21:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0