Hemma en sväng.

Slutade klockan ett. Har hunnit städat, ätit och sovit. Så nu är jag pigg och glad igen.
Inom tre kvart ska jag hämta barn på ett ställe, och bege mig mot nästa förskola för att stanna där i två timmar.
Hoppas på att mina krav jag ställde igår är tillrättade. Haha.

Imorgon blir en allt för lång dag igentligen. Börjar 9 och går till 19;30. Men får sova en timme lunch på dagis så jag piggnar på mig. Inte helt fel det heller.

Har precis tvättat min jacka, den är vit nu. Den var liksom grå innan, inte allt för vänligt för vare sig jacka eller skor att vara på dagis. Men har nu lånat till mig vikarie kläderna, så jag kan skita ner dom istället.
Himla skön jacka är det iallafall..

Ska ner till mor nu, måste visa mina skattepapper, fattar noll av det.
Verkar som om jag får pengar iallafall. Ganska mycket med. Inte helt fel.
Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0