Helg.

Spenderar nog kvällen i min ensamhet. Niclas ska ut på krogen, och jag ska inte med.
Ska nog gå en sväng runt bruket. Låter verkligen som man går runt ett stort hus. Haha.

Storstädat hemma hela dagen, eller sen ett. Nu är det rent hemma, nybäddat i sängen.
Kommer bli ljuvligt att somna ikväll. Vilket jag lär göra fort. Kände mig som en zombi (stavning?)
imorse när klockan ringde 05;30. Ingte trevligt. Men man vaknade dock till liv när ungarna trillade in på dagis en efter en. Men har vart en lugn dag, inte mer än 12 barn. Lyx.

Måste åka till skolan och hämta min studentmössa någon dag med. Kanske på torsdag?
Eftersom jag ändå ska opereras då, så kan mor svänga förbi skolan innan.
Enligt skolans hemsida är det bara 61 dagar kvar tills jag står där med mössan på huvudet och skriker mig hes.
Overkligt vill jag säga. Var inte länge sen jag slutade nian. Minns det som igår ju.

Frågan är, vad händer efter det? Får troligtvis sommarjobb på dagis iallafall. Både ordinarie personal och barn vill att jag jobbar. Men sen då? Om jag kommer in på högskolan, ska jag gå de då? Eller ska jag jobba?
Så jävla mycket frågor men inge svar. Det visar sig kanske i framtiden?

Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0