Ensam igen.

Niclas åkte för en stund sen. Ensam tills på ondag nu. Men börjar vänja mig med att sova ensam.
Hostar sönder mig imellan åt. Inte allt för kul. Men lillebror kom upp med hosttabletter. Jag tror nog allt att de hjälper lite.
Börjar praktiken vid 6;30 imorgon. Och inget kvällsjobb. Så det blir soft.

Skulle behöva dammsuga, men orkar verkligen inte. Idag är typ första dagen på tre dagar man ens ser diskbänken hemma hos oss. Så mycket disk vi har haft, helt sjukt. Men har Niclas sagt att han ska diska så gör ju inte jag det.
Haha, så snäll är jag verkligen inte. Avgudar ju inte att diska precis.

Nej, måste göra någonting vettigt. Vet dock inte vad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0