woho, världens bästa gudfar! :)

det är vad jag har.
ringde honom idag, eller mamma gjorde de åt mig.
och hon skulle fråga om han hade några rabetter på tvättmaskiner via jobbet, eftersom han är egenföretagare.
men han hade inte det för tillfället sa han, men vi, jag och Niclas kunde få deras tvättmaskin dom hade.
för dom skulle köpa ny till sin tvättstuga. inte oss emot. hellre en tvättmaskin av bra kvalitet än en billig som vi har råd med. spelar roll att den är använd? NEJ!

så inom två veckor ska vi hämta hem den "nya" tvättmaskinen, lite trång blir det nog allt i badrummet.
men man överlever, får väl köpa lite mindre kattlåda bara, den vi har nu är enorm. haha.

nu ska vi hem, jag, min man och Harri.

adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0