Hel dag i västerås

imorse åkte vi in till v-ås med niclas mamma och farmor.
mötte upp hans bakfulle bror,. sen bar det av till hälla.
köpte lite kläder, och kikade runt.
sen åkte vi hem till niclas farbror och hans "fru", där blev det fika.
sen mötte vi min mamma och åkte till elgiganten.
kollade tvättmaskin, och mor köpte en ny diskmaskin.
hon är ganska blåst igentligen. hon skulle kolla på en mobil, och kommer ut med en ny diskmaskin. haha..

vi har bestämt oss för att köpa tvättmaskin iallafall. känns så drygt och springa ner i tvättstugan vareviga vecka.
så nu hoppas jag någon trevlig elektronik kedja vill sälja ut en liten och bra tvättmaskin. :D

ajuste, vi var inne på djur magazinet idag, bettan, jag och farmor. då var det en nakenkatt där.
och jag säger bara JAG SKA HA EN NAKEN KATT! det var det sötaste jag sett i hela mitt liv. alldeles kal och gosig.
kosta va det kosta vill.
det är bara ett problem, niclas vägrar. men men, man är ju kvinna, vilket innebär att man är duktig på att övertala :D

nej, nu ska jag kila.
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0